Les compres realitzades a la web de Comercial Ros no podran entregar-se en apartats de correus, sempre s’entregaran o bé en domicilis i a la persona indicada en el moment de la confirmació de la compra del producte o bé es passaran a recollir a la botiga física a Girona (C/Montseny, 8 -17006).
Comercial Ros no es responsabilitza si l’entrega de la comanda no pot finalitzar-se com a conseqüència de la inexactitud o falsedat de les dades facilitades per l’usuari a tal efecte, així com en el suposat cas de que l’entrega no pugui efectuar-se per causes alienes a l’empresa d’enviaments assignada per a fer l’entrega, com ho seria l’absència de destinatari. Comercial Ros no es responsabilitza de retards en l’entrega de les comandes per problemes derivats de l’empresa de transport, com poguessin ser inclemències meteorològiques, vagues o períodes de vacances o festius locals.
Els costos d’enviament són de 8€ per a tot el territori espanyol (península), excloent Balears que té un cost d’enviament de 14€. No hi haurà costos addicionals de transport per a comandes que es recullin a botiga.
Per a qualsevol altre contratemps que no quedi resolt en aquest apartat o que l’empresa de transport tampoc pugui solucionar, el client pot contactar-nos a oficina@comercialros.cat.
En el cas que Comercial Ros no pugui servir al client els productes ja comprats i pagats per no estar disponibles en aquest moment, ho posarà immediatament en coneixement del client, qui podrà optar o bé per sol·licitar la devolució de l’import dels productes no disponibles o bé per permetre que Comercial Ros li subministri els productes una vegada tornin a estar disponibles. En el primer cas, Comercial Ros haurà de fer efectiva la devolució en un termini màxim de 30 dies i pel mateix mitjà de pagament amb què es va fer l’abonament.